Меню
Меню

Често Задавани Въпроси

  • ТРЯБВА ЛИ ДА СЕ РЕГИСТРИРАМ, ЗА ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА?

    Можете да пазарувате и като ГОСТ, но в този случай няма да можете да проследите направените поръчки в личния си профил. Тези функционалности ще можете да използвате само ако сте създали личен профил чрез регистрация.

  • КАКВА ИНФОРМАЦИЯ Е НУЖНА, ЗА ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА ПО ТЕЛЕФОНА?

    Телефонна поръчка можете да направите през нашия телефон 02/ 4 190 190, като посочите желан продукт или продукти, име на получател,телефон за контакт и адрес за доставка.

    Плащането се извършва в брой при получаване.

    Поръчки регистрирани през телефонни поръчки са обект на Общи условия и Начин на доставка.

  • КАКВИ СА НАЧИНИТЕ НА ДОСТАВКА?

    • Може да изберете следните начини за доставка:

      • Доставка до адрес с Еконт;
      • Доставка с куриер до офис на Еконт;

      Начин на доставка

  • КОЛКО ЩЕ СТРУВА ДОСТАВКАТА?

    Цената  за доставка се определя от начина на плащане и вида доставка.

    Цената за доставка с куриер зависи от сумата на поръчката.

  • ДОСТАВЯТЕ ЛИ ПРОДУКТИ В ЧУЖБИНА?

    • Доставки се извършват само на географската територия на Република България.

  • МОГА ЛИ ДА НАПРАВЯ ПРОМЕНИ ПО ПОРЪЧКАТА СИ?

    Вече изпратена поръчка няма възможност да бъде променена. Промяна може да се направи във формата за поръчка преди окончателното завършване на поръчването.

  • НАТИСКАМ БУТОНА ПЛАТИ, НО НИЩО НЕ СТАВА! КАКВО ДА ПРАВЯ?

    Проверете дали сте се съгласили с Общите условия. Проверете дали сте въвели коректни данни в задължителните полета за попълване.

Сравнение на продукти